Thursday 13 October 2011

Push. ! Push . ! part 2(apa korang buat bila tertekan)

sambung sikit lagi malas nak tidoq la... Esok ada study account... so malam nie nak study sikit walaupun aku x suka acc... Okek.. Berbalik kepada tajuk apa hampa akan buat kalau mood hampa berada dalam keadaan tertekan.. Kat sini Mr.Hujan nak cerita sikit apa perbezaan aku dengan orang lain bila tertekan.. check it out!!

  1. Suka melepaskan tekanan pada objek

    a) orang lain selalunya pukul bantal.


          b) Mr.Hujan suka tumbuk dinding


tak main ok pukul2 bantal..hahhah
kejadian nie selalu jadi dalam toilet..sebab orang tak nampak..
kalau selalu tengok aku masuk toilet tu paham-paham la..
x percaya???ada cek keesiah..
        2) Suka mendengar lagu-lagu atau or whatebiaq...

          a)  suka dengar lagu yang feeiling contohnya lagu jiwang.. Kononya nak lupakan masalah(mengarutlah)

lefthanded-tiada lagi ku kidungmu

        b) Mr.Hujan suka dengaq lagu yang boleh lupakan masalah.. 

Naratu-pukimak
(lagu nie memang macam mencarut sikit... Tapi kalau dah taw maksud lagu nie
memang tacinga abes kot... lagu berunsurkan penipuan.. sapa yang putus cinta layan laa..

          3) Suka melepaskan tekanan dengan komunikasi
            
             a) Orang lain suka menjerit



              b) tapi mr.hujan suka menaip


aku memang suka taip.. Time nie ayat power aku akan keluar...
so aku boleh luahkan perasaan aku dengn lappy tersayang...
dulu ada banyak cerita aku kat lap top tapi dah kena format hilang ntah kemana,...


K.la..nie serba sedikit aku cerita pasai aku... Follower bukan ramai pun.. Tak sampai 344 followers aih...
Xdak la orang nak taw  sangat cerita pasai aku nie...hehhe..
tak penting pun... ASSALAMUALAIKUM...

























No comments:

Post a Comment