Wednesday 12 October 2011

Miss iman

Assalamualaikum... Malam nie Mr.Hujan hepy sangat sebab Miss iman dah start nak bercerita dengan Mr.Hujan... Walaupun beliau masih marah lagi... Kalau reply msg pun kontot seperti jari beliau... atleast beliau reply gak daripada x reply lgsung... Kadang2 Mr.hujan rasa fed-up gak kan... Tapi Miss Iman dah buat mr.Hujan kembali senyum... Hehehhe... Tak sabar saya nak tengok awak happy esok ..

BTW... Thanx Iman coz dah bukan hati awak untuk saya... Awak dah buat saya happy taw...
Rasa malas nak update blog plak..
Nk IM awak kat Fb la...
saya nak bg awak hepy plak la...
nak layan awak dulu sapai awak tido depan lappy..hehehe

Love u sayang...
Byebye blogers

Assalaualaikum...


sedikit sebanyak gambar miss iman yang selalu aku usyar..hehhehe.

















**bukan nak show off gua punya awex nie... Tapi nak warningn lu orang "lu rembat awex gua...gua rembat lu" ....ahahahahahh..... pupye..







2 comments: