Tuesday 25 October 2011

SELAMAT TINGGAL MASA SILAM

Assalamualaikum..lama takupdate blog pasal aku selalu menghadapi masalah line yang siput **** ... Tiba-tiba plak rasa nak post entry...terpaksa la aku post sesuatu ...hehhehe.

Hari nie hari terakhir aku online kat rumah 4-A1-11... Rumah yang menjadi tempat singgahan aku selama 2 bulan lebih setelah di buang dari rumah lama...huhuh.. sedih kan??? Tapi hidup mesti diteruskan.. :)...
Esok aku nak balik Penang dan bakal berjumpa dgn Miss Iman KOT ! ... Rindu beliau... Balik dari penang aku dah kena ready untuk pegi practical kat Pulau Langkawi... Bermakna akan aku tinggalkan kolej YANG TERCINTA nie selama 4 bulan...huhuhuh.. Sedih ada suka pun ada...

Nie ja kot aku nak post ary nie..memandangkan followers x ramai so post sikit2 suda... Ramai x ramai ada kau kisah ke kau jemah ???? Nak packing barang nak bawak balik esok.. Aku kena bawak balik semua laa.... Kang hilang plak... Lepas nie nak kena pindah rumah lagi. Berpindah randah macam org eskimo plak..hahah...

X sabaq balik esok... tiket saya pukul 9.45am.. Miss Iman jemput saya pukul 3.30pm taw.... Jangan lupa bawak barang CheChe.... Miss U..

JOM BALIKKK PENANG BAQ HANG !!!!!!

SELAMAT TINGGAL PETALING JAYA...

SEE YOU NEXT WEEK LANGKAWI ISLAND>>>>>

ASSALAMUALAIKUM.....







No comments:

Post a Comment