Sunday 9 October 2011

Pheonix


aku masih lagi bernafas,
aku masih tak duli kebas,
lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati,

pasti kau hairan bagaimana selepas bertahun,
aku tetap teguh, utuh, tak roboh, tekun, pegun,
kau cipta aku untuk kau musnah di bila perlu,
kau bina aku dengan tipu mimpi bohong palsumu,

mungkin kau tak tau sepenuhnya yang aku ini,
sebenarnya phoenix yang takkan pernah akan mati,
ku sentiasa kembali,
walau dibagi api,
walau terhancur diri,
tetap ku gagah berdiri,

kalau kau fikir aku bodoh kerna mencintai,
kau lebih bodoh kerana fikir aku akan pergi,
lagi kau pedang aku,
lagi kau pijak henyak sepak caci maki aku,
lagi kebal rusukku,

aku masih lagi bernafas,
aku masih tak duli kebas,
lihat aku yang tetap bangun kembali,
kakimu tak cukup buat aku mati,

aku masih bernafas dan aku takkan lemas,
dengan cabaran dugaanku hadapi ku takkan tewas,
namun aku dibenci,dihina dan dimaki,
ku akan gagah berdiri walaupun halangan menanti,

ingin ku memberitahu kepada kau yang ku cintai,
namun kau tak mengerti apa yang terpendam dalam hati,
apa orang berkata akan ku tolak ke tepi,
kerna engkau yang ku nanti dan ku terimpi-impi,

my heart was hurt deep ya'll can listen to my heartbeat,
the wound is getting deeper my blood is getting thicker,
but i'm stronger than you, boo, you can't keep me away,
my phoenix will be by my side you gotta step aside!,

aku masih lagi bernafas,
aku masih tak duli kebas,
lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati ,

mungkin sebenarnya... ku mahu percaya,
yang mungkin bila kau lihat ini semua akan kau celik mata,
mungkin satu masa ... setiap setia,
dapat memujuk kubu kerasmu untuk dibuka pintunya,

everybody cursed me cuz i got no loyalty,
it was you all along been cheating on me,
you wanna fight fire with fire, come stab me with a knife,
if that's what you want it come on give it a try!

you dead wrong if you think my phoenix gonna die,
i'm still standing right here waving you good bye,
all these years all the pain and the suffer i take,
every breath you take you gonna regret when you're dead!!

Viewing lyrics for Phoenix Feat Fynn Jamal (radio edit)by EMC SHAZ.
Artists:
Emc Shaz (Flow Eazy) Featuring Fynn Jamal

Lyrics:
Emc Shaz and Fynn Jamal

Music:
Djey Ameyy

copyright protected:
Flow Eazy and Redeazy Studio'z

http://www.revernation.com/emcshaz
http://www.facebook.com/pages/lEMC-SHAZlOFFICIAL-PROFILE/129232734728
http://www.facebook.com/pages/fynn-jamal/108427339128
http://www.revernation.com/fynnjama








No comments:

Post a Comment