Sunday 2 October 2011

Mr Hujan dah ada followers setia la...Hate KakiLike !!!

Assalamualakum, ! what's up! hoi! uit ! sawadikap! vanekem! or segala pemula bicara ditujukan kepada korang sume.... Tak kira lah apa jenis panggilan tu, biadap ke tak? yang menyapa itu ialah sunat dan menjawab teguran itu adalah wajib... Cuma lebih manis jika ASSALAMUALAIKUM yang dah menjadi tradisi masyarakat timur tengah digunakan sebagai pemulaan budi bicara.. :D

Okek.. hari nie Mr.Hujan baru mempunyai 7 followers... Ada ke takde aku peduliee apenye kan???? Thanx kepada orang yang dah follow aku sejak dari hari pertama.. Tentunya Miss Iman saya ialah salah seorang dari mereka... TAPI... sebenarnya followers aku bukan 7 orang semata.. Aku tahu aku dah ada seorang follower tetap.... Cuma dia nie x suka join this site jew... Aku memang dah dapat detect beliau. First skali aku dapat detect beliau baca blog aku sebab aku ada terdengar music themes blog aku berkumandang di laptopnya???dasyat kan??? lepas nie saya akan dijeles oleh Miss Iman....hahahha

Beliau yang di maksudkan ialah Mister Faez.... Tak sangka beliau banyak beri teguran walaupun beliau takde blog... Especially pasal ejaan... Gua bukan budak satera macam lu der !!!hahah....Gua baru nak belajar nie haa... Thanx banyak der pasaal duit kicap dgn halia tu nnt aq bayar...hahah..




Mister Faez

Sebelum aku taip nie aku Online dengan Miss Iman.. Lepas tu ada budak mane ntah, biadap btol post virus kat account aweks aku nie... Impaknye habis orang yang comment status Miss Iman kena Visrus skali ...Bengang btol aku... buat keje tak pikir... Penuh notification aku(total 564 noti).. Tu baru aku,Miss iman punye aku tak taw la.. Tapi Iman boleh sabar jew??? Penyabar btol... Mood aku dah la tak tentu time tu.. budak kecik tu boleh buat hal plak... aku taeeee dai baru dia taw.... Aku tak cakap banyak aku masuk profile awek aku pastu aku sound dye.... Aku ingat aku sorg ja benggang rupanya ramai yang marah dye termasuk lah Muz Memey, Ain Azenders and bla... Kaw! Kaw! aku maki..xpenah aku maki org sblom nie.. Sampai Miss Iman marah aku la..hehehhe... sayang btol dia dengan aku...

10 minit lepasa tu ada orang add aku. Nama dye Master Carbon ape ntah.. aku app jew la...Then dia post kat wall aku... skali dia post mcm nie ha "budak yang sound td kirim salam kat ko... dia cakap puki mak ko lobos"... berasap la sial telinga aku... "pukimak aku lobos pasal dia beranak kat aku la sial.!. Ko tolong kirim salam kat mak budak yang banggang didik anak dia tu... Aku taw pukimak ko kecut lagi sbb tu dia lahirkan anak cacat..."... kalau ko nak hina aku ko hina jew.... tapi kalau dah libatkan family aku ko dah lebih la...
Naseb baik ramai yang backup aku tadi... Nyway thanx to sheon and aslan asaari yang dah buat mulut mamat tu diam...

lepas tu aku cek virus budak tu guna dari mana..rupanya dorang ini ada group KakiLike.. Patot la kan... Pastu aku masuk cek pasal budak yang aku sound tu... Btol cakap Aslan... Tu memang budak2...
Baru PMR...hahhah... Tapi ayat langsi.. Rasa berdosa plak aku maki dia... Tapi aku bengang pasal dye dah libatkan mak aku..

Sorry kalian.. Mulut saya memang takde insurans.... Saya akan cuba jaga hati sume pihak lepas nie....
i will try, i can handle up...never say never !!!

**/ Miss Iman... Dah baca kan??? Budak tu hina mak mertua u kot... Miss u...

ASSLAMUALAIKUMMMMM !!!!








No comments:

Post a Comment