Friday 30 September 2011

Operasi bermula

hyep ! okep nie pertama kali aku nak update blog. Selama nie aq tak taw pun apa benda la blog nie. Blog ini dicipta atas niat utuk bersuka-suka, nak kongsi cerita. tapi blog ini dicipta bukan dari kisah benar aku. Aku tahu aku takde follow blogers. Tapi ada aku kesah??????
daripada aku biar blog nie tak terurus baik aku guna kan..hehhehh..

Okek..blog ini akan menggunkan bahasa melayu tulen. Lepas tu loghat-loghat yang digunakan oleh masyarakat Malaysia akan dicampur adukan didalam blog ini termasuk loghat ROJAK!!!!!!!!!!

Aku tak janji nak upadte blog tiap-tiap hari. Tapi kalau ada cerita aku janji aku update. Tapi nama watak cerita memang tak akan melibatkan orang yang aku kenal..

okek.
tujuan sebenarnya aku cipta blog nie adalah untuk aku belajar menaip keyboard laptop nie dengan laju.
Segan kot kalau kerja office nanti taip lambat....ahhhahah
tujuan lain adalah untuk menegur remaja-remaja sekarang nie yang terlalu taksub dengan bahasa msg..
sampai bahasa yang sebenarnya di olah jadi bahasa lain..saja aku nak tunjuk yang bahsa melyu nie indah..(walaupun kadang aq hanyut gak),,,hahhaha

** mana mungkin s-sover begerak kaalu kita tak lantunkan dia kan???
sama la dengan kenyataan nie...mana mungkin kita nak maju kalau kita tak tolong majukan orang..

K la. nnt aq bahan aq update..best ckp sorg2 malam nie...assalamualaikum







No comments:

Post a Comment